Beruwela - Reisverslag uit Beruwewala, Sri Lanka van Fokke Jong - WaarBenJij.nu Beruwela - Reisverslag uit Beruwewala, Sri Lanka van Fokke Jong - WaarBenJij.nu

Beruwela

Blijf op de hoogte en volg Fokke

15 November 2018 | Sri Lanka, Beruwewala

Donderdag 15 november.

Extra vroeg op voor een lange tocht. Minpuntje is dat mijn rechtervoet moeilijk doet. Gisteravond ook al. Dus nu toch maar de kuur doen.
Onderweg een stop in Galle, dorp en fort bezocht en bij een schildpadopvang. Na de lunch in Galle worden de gids, chauffeur, en bijrijder bedankt namens de hele groep. Hans doet het woord.

We zitten nu in het hotel in de buurt van Beruwela. Daar Truus kwijt geraakt zonder het kamernummer te weten. Het is hier nogal groot. Verdieping hoger gezocht maar tevergeefs. Terug naar de balie en daar brede glimlachen. Na wat belwerk kreeg ik de melding dat mevrouw de sleutel had. Fijn maar wat is het nr. .?
O ja opnieuw bellen. Net toen ik dacht dat ik dan maar moest gaan huilen stond er een engeltje naast me. Ik dankte de heren en zei dat dit veel mooier was dan een kamernummer en liep opgelucht met Truus mee.

De kuur doet prima zijn werk zoals beloofd, de pijn is weg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Beruwewala

Sri Lanka

Rondreis Sri Lanka 1 t/ 21 november, groepsreis, FOX

Recente Reisverslagen:

20 November 2018

Colombo

19 November 2018

Beruwala 5

18 November 2018

Beruwala 4

17 November 2018

Beruwala 3

16 November 2018

Beruwala 2
Fokke

Wij, Truus en Fokke gaan een rondreis maken door Sri Lanka van 1 t/m 21 november.

Actief sinds 23 Okt. 2018
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 4858

Voorgaande reizen:

01 November 2018 - 21 November 2018

Sri Lanka

Landen bezocht: